Tabakalera proiektu kulturalaren ibilbidean mugarri izan diren gertaerak, 2005etik hona eginiko programa kultural osoa eta Tabakalerarekin batera aritu diren eragileen inguruko informazioa bateratuta aurkituko duzu. Guztia dokumentatua geratu da eta gertaera horiek denak jasoak daude bertan.
Arteleku genero artistiko ezberdinen esperimentaziora, praktikara eta produkziora bideratutako arte eta kultura zentroa izan zen (1987-2014). Argitalpenak katalogoan eta Zehar aldizkarian ez ezik, proiektuaren barruan gertatutakoak jasota daude bertan eta, ahal izan zen neurrian, horien dokumentazioa ere.
2016an Donostia Europako Kultur hiriburua izan zen (DSS2016). Kultura hiriburutza Europar Batasunaren ekimen bat da eta helburutzat du Europako herri ezberdinen arteko gerturatzea eta elkartrukea sustatzea. Ekimen honen barruan antolatutako kultur programaren informazioa eta jasotako dokumentazioa jasota dago funts honetan.
Bildumak Gai edo jakintza-arlo bati buruzko informazio eta edukiakULERTU DUT
XedeakGai bat lagun edo gogoetatzeko antolatzen den egitasmo nagusiaULERTU DUT
Ekintzak Erakunde edo proiektu batek antolatzen eta programatzen dituen aktibitateakULERTU DUT
Materia nola den zaratatsua : ordenagailu kuantikoen kasua
TopaketaTabakalera2025 Mar 20
Teoria kuantikoa ikuspuntu feminista batetik.
Ordenagailu kuantikoak ikertzaileek eta enpresek iragartzen dituzte, gure mundua ulertzeko modua «irauliko» duten gailu gisa. Hala ere, oraindik ez gara puntu horretara iritsi, eta gaur egungo ordenagailu kuantikoei unibertsoaren funtsezko propietateek eragiten diete, hots, «zaratak». Hori nola eta zergatik gertatzen den azalduko dut pixka bat; materiaren, materiaren eta filosofiaren inguruko teoria garaikideekin nola erlazionatzen den; eta gailu horiei ematen zaien ontzia sinetsi beharko ote genukeen. Nola pentsa genezake ordenagailu kuantikoak modu desberdinean, erabat baztertzen dituztenen eta dena goitik behera aldatuko dutela uste dutenen aurka? Nola praktika artistikoan, ikerketa zientifiko feministetan eta queer eta makina horiekin izandako esperientzia praktikoan oinarritutako ikuspegi batek alternatiba bat eskain liezaieke narratiba teknopositibistei?